U bolnici

Pre četiri godine, bila sam u Lvovu sa svoima prijateljima-muzikantima, na festivalu. Sve su bili pijani, kao i uvek. Jedan umetnik je počeo se boriti sa mojim prijateljem Serjogom. Serjoga ga je udario i umetnik je razbio flašu na lice Serjoge. Mnogo je bilo krvi. Brinula sam i našla sam hitnu pomoć. Oni su kazali da trebaju šavi i za šave treba ići u bolnicu, ali moramo da pričamo lekarima da je bio nesreća. Kad bismo rekli da je umetnik razbio flašu, lekari bi pozvali policiju. Mi sa Serjogom su išli u bolnicu. Serjoga je bio pijan; ja ne znam ukrajinski jezik (u Lvovu ljudi ne vole da govore ruski). Bilo je jako zabavno u bolnicu: pijan ciganin i američka bez reči. Ja sam pričala da je bila nesreća dok Serjoga je vikao, “On je porezao ciganina! Platiće!!!” Onda on je zaspao dok lekar je zašio. Ja sam ga probudila i vratili smo u festival. 

Leave a Reply

